Haláleset bejelentése az igazgatási szünet alatt

Nyomtatóbarát változatNyomtatóbarát változat

Tisztelt Ügyfeleink!

 

A különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022.(XI.10.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. §-a jogszabályi felhatalmazást ad a helyi önkormányzat képviselő-testülete számára, hogy igazgatási szünetet rendeljen el, melynek értelmében Lajosmizse Város Önkormányzata Képviselő-testületének döntése alapján a lajosmizsei Közös Önkormányzati hivatal 2022. december 22. csütörtöktől 2023. január 6. péntekig rendelt el igazgatási szünetet.

Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy ezen időszak alatt a hivatalban ügyeleti rendszer működik,  de a

születések és a halálesetek anyakönyvezése

 tekintetében az anyakönyvi feladatok ellátása folyamatos és zavartalan lesz.

A 76/457-575 telefonszámon munkanapokon munkaidőben a hivatal biztosítja az ügyfelek és a temetkezési szolgáltatók részére a halálesetek bejelentésének lehetőséget.

 

Tisztelettel:

  dr. Balogh László sk.

jegyző