- Főoldal
- Önkormányzati hírek
- Események
- Városunk
- Intézmények
- Választási információk
- Lajosmizsei Értékek
- Pályázatok
- Ebösszeírás
- Gazdasági, ipari területek
- Koronavírus információk
- Zöld Város Projekt
- KLÍMA PROJEKT
- Lajosmizse Fejlődéséért Egyesület (CLLD)
- Lajosmizse a szamóca fővárosa
- Közérdekű adatok
- PIAC, VÁSÁR
- Lajosmizsei Köztemető
- Élhető település projekt
- Adatkezelési és Süti Tájékoztató
Haláleset bejelentése az igazgatási szünet alatt
Nyomtatóbarát változat
Tisztelt Ügyfeleink!
A különleges jogállású szerveknél és a helyi önkormányzatok képviselő-testületeinek hivatalánál elrendelhető igazgatási szünetre alkalmazandó veszélyhelyzeti szabályokról szóló 460/2022.(XI.10.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) 1. §-a jogszabályi felhatalmazást ad a helyi önkormányzat képviselő-testülete számára, hogy igazgatási szünetet rendeljen el, melynek értelmében Lajosmizse Város Önkormányzata Képviselő-testületének döntése alapján a lajosmizsei Közös Önkormányzati hivatal 2022. december 22. csütörtöktől 2023. január 6. péntekig rendelt el igazgatási szünetet.
Felhívjuk a lakosság figyelmét, hogy ezen időszak alatt a hivatalban ügyeleti rendszer működik, de a
születések és a halálesetek anyakönyvezése
tekintetében az anyakönyvi feladatok ellátása folyamatos és zavartalan lesz.
A 76/457-575 telefonszámon munkanapokon munkaidőben a hivatal biztosítja az ügyfelek és a temetkezési szolgáltatók részére a halálesetek bejelentésének lehetőséget.
Tisztelettel:
dr. Balogh László sk.
jegyző